Monday, August 27, 2012

SELAMAT HARI RAYE !


Selamat aidil fitri

Kepada saudara serta saudari
Setahun hanya sekali
Merayakan hari yang mulia ini

Maafkanlah jika ada terlanjur perkataan

Diharap supaya jangan disimpan
Kuberdoa selamat panjang umur murah rezeki
Semoga Tuhan akan memberkati



Salam aidilfitri semua .. Raye ni korang beraya kat mane ..? Mestila balik kampung kan .. tapi pada yang x dapat balik and kena kerja tu takpela .. bersabarla banyak-banyak yek .. nanti mintak mak tolong pos ketupat lemang ke opis .. hee



Tahun ni kiranya turn aku untuk cuti raye .. sebabnya tahun lepas aku kena keje time raye .. sedih kot .. huu .. So, ape lagi beraya sakan la aku tahun ni .. minggu lepas aku balik beraya kat kampung belah abah kat Jelebu, Negeri Sembilan . Esok plak aku akan bertolak balik kampung belah mak plak kat Wakaf Bharu, Kelantan. Seminggu aku kat sane . Tapi yang sedihnye sume family aku tak dapat balik . ye laa .. esokkan dah stat sekolah.  orang laen dah naek cuti tapi aku dalam mood beraya lagi .. hee ;-)





ni pic my family .. tahun ni tema merah .. untuk tahun depan pon kitorang dah siap pikir nak wat raya tema ape .. advance tak ..? haha ..


gadis ayu .. lesung pipit di pipi .. ayuuu .. sungguh ayu ..
gadis ayu .. senyummu menawan ..

(haha .. lagu perasan tuk diri sendiri ^( ',' )^ ..)


banyak-banyak pic aku paling suke pic ni .. blh tak camtu ..
ye la .. pic ni menampakkan ke'slim'man aku kan .. wakakaka :D


No comments:

Post a Comment