Wednesday, August 8, 2012

DEMAM YANG MELARAT

masuk arini dah 2 hari 3 malam aku demam .. nak kate demam takdela demam sangat .. tp sebenarnye aku sakit .. masa mula-mula kena sakit tekak .. pikir-pikir maybe sebab bulan pose jadinye tak banyak minum air .. kering gile .. rase perit jek nak cakap .. pastu selang bape minit terus selsema . adoyai .. yang ni aku memang tak boleh tahan .. sebab kalo aku kena selsema alamatnya pakej ngan sakit kepala sekali datang ..

aku pon tak tau nape .. tapi tahun ni aku memang kerap betol sakit kepala . check ngan doc, dia kate aku kena migrain .. tapi takkan selalu sangat kot .. ? cam nak pecah pon ade gak kalo aku dah tak tahan .. esok aku nak check plak ngan kedai cermin mata .. manela tau kot-kot ni alamat aku terpaksa bermata empat .. argh .. tidakkk !

cepatlah sembuh .. tak tahan nak berkepit ngan inhaler + minyak cap kapak ni 24 jam .. almaklumla, aku ni kan penakut ngan ubat .. rase cam tercekik jek kalo aku makan ubat tu .. eeiyerk .. !!
(sekarang ni pon sambil taip tangan sebelah duk sedut inhaler) .. hee


lebih kurang cam ni la aku sekarang .. huhu

No comments:

Post a Comment