Tuesday, May 3, 2011

Sukan Jabatan

Minggu lepas my workplace ade buat opening untuk sukan jabatan..
aku bwh team pentadbiran..
kitorang ada 4 team: pentadbiran, perkhidmatan, fakulti 1 and fakulti 2..

kalo ikutkan tahun ni aku juz dapat masuk pertandingan boling padang..
sukan 2 aku x pnh ayat nak main pon sebelum ni..
pgg bola pon x penah..alih2 diorang ckp x cukup org..
aku dgn rela ati pon trun main la..

walaupun before this ada yg ajak men sukan lain tp aku x dapat nk join..
ni gara2 exam yg tgh stat jgk..
kalo ikutkan taun lepas ngan 2 taun lepas aku men futsal..
padahal xdela teror sgt pon aku men..huwaa.. :'((
n then sabtu ari2 diorang msj bgtau futsal menang lg 1st place..
congratz to u all guys..
kitorang punye boling padang tak tau entah ke mana..semi final pon x sempat nak masuk..huhu
ni la bila orang x pnh men di ajak men..
xpela..dr c2 aku dpt 1 more experience sukan ni..
taun dpn blh masuk lg..hehe
so ni gambar masa opening 2..tgkla..
masa btanding x smpat nak snap pic..

My Team: Team Pentadbiran
including Jab Canselori, Pendaftar and Bendahari

Upacara Perasmian..nk belon jgk..

Perarakan masuk sume kontijen
Cube teka mana 1 aku..?? mestila yg pling comel 2..hee
aikk..!! tetibe photographer pon terselit dlm 2 jgk ke..?


No comments:

Post a Comment