Sunday, May 29, 2011

Sape dia..?

dah beberapa bulan aku kwn ngan dia..
kalo x slp stst dec 2010 lg..
aku pon x knl sape dia..
mase mula2 kwn dia juz bgtau aku nama dia nash..
oo..ok..so means dia ni lelaki la..
ntah2 nash lefthanded kot.. (perasan jek..)
ntah mane dia dpt no fon pon aku x tau..
mula2 cm mls nk layan..pas2 dia beria2 last2 aku lynkan jgk..
xdela kerap sgt kitorang cntct tp dia rjn nk ajak aku jumpa..
but, x tau nape aku x ready nk jmpa dia even dia yg datang tmpat aku..
siapa sebenarnya dia..???

siapa nash..?? 

nape aku x blh nk kwn ngan dia sgt..
sume yg dia buat aku x blh terima..
agaknye lama2 dpt kwn cm ni dia pon fedup..
so juz now dia sgt2 mrh ngan perangai aku yg ntah pape ni..
(p/s: sebenarnye perangai aku plg x berubah aku x ske nk msj2 n kol)
kdg2 dpt msj 2-3 ari bru reti nk bls..
xtaula nape..bak kate kwn aku bek cmpk je hp 2 dlm longkang kalo xnk guna..
so sori.. bkn mksud aku nk buat cm2..
lps ni mgkin aku dah xkan dpt msj2 dia..


No comments:

Post a Comment