Monday, May 9, 2011

Restu Ibu Bapa

korang tau x ape cite hindustan plg aku minat..?? mesti xtau kan.. aku ni nampak je cam gagah perkasa..tp ble tgk je hindustan terus jd cembeng..huk huk.. dari kecik aku dah minat tgk cte
hindustan ni..

nak dijadikan cite..ari sabtu ari2 cite peberet aku ni kua.. ape lagi sehari sebelum 2 aku dah cop ngan sume adik2 aku tb aku punye dari kol 2 smpai kol 5..hahaha padan muke diorang x dpt tgk cte len..
korang nak tau cite pe..??Cite "Dilwale Dulhania Le Jayenge"..x penah bosan tau aku tgk cite ni..

some scene in d movie

starring by kajol & SRK


Sebenarnye aku bkn nk cite pasal movie ni tapi aku nak amik pengajaran yg kita boleh dapat dari cite ni & juga novel yang aku baca semalam. Novel Sungguh Aku Cinta by Anis Ayuni..


Kalo nak ikutkan dua-dua ada persamaan psl pcintaan yg x direstu oleh ibu bapa..kalo nak ikutkan sekarang ni byk yg aku bce dalam paper budak2 lari ikut bf semata-mata sebab cinta.. ape sebenarnye yg korang dapat tnpa restu org tua..?? even diorang ditentang tp diorang stil tunggu sampai pintu hati both of their parents terbuka.. kalo btl korang sayang ant satu sama lain buatla something yg korang rase blh lembutkan hati diorang..diorang x nmpak ape klbhn korang..so, show it to them..bukannya amik keputusan singkat sampai nak lari dr umah semata-mata nk idup ngan pasangan..

ntahla..korang blh pk2 sendiri kan..ble dah lari dah hidup susah.. jaminan mase depan pon xde  baru reti menyesal ingat mak bapak..tme 2 dah xde guna dah..hope aku x jadi macam 2..

No comments:

Post a Comment