Wednesday, May 16, 2012

Terima Kasih Cikgu


16 Mei 2012 - Hari Guru

" Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara "



Lagu kat atas ni dedication untuk semua cikgu-cikgu yang pernah ajar saya dari kecik sampai besar..Tak lupe jugak buat ma ngan abah yang banyak bagi didikan dan tunjuk ajar sepanjang hayat saya.. Kalau takde cikgu mesti saya jadi orang yang tak semenggah kan.. Dan semestinya saya tak berapa nak menjadi macam sekarang ni .. huu .. Lagila dulu saya selalu malas nak buat homework bertambah-tambah plak dengan suke tido dalam kelas memang boleh buat orang angin je kan.. hehe.. 

Jadinya saya nak amik kesempatan ni nak mintak maap dan ucapan terima kasih pada semua cikgu-cikgu yang pernah ngajar saya..


i) Cikgu Tadika saya: Tadika Perpaduan Sek Keb Bunohan, Tumpat dan Tadika Nursalam, Segamat

ii) Cikgu-cikgu masa Sekolah Rendah: Sek Keb Temenggong Abdul Rahman (STAR) dan Sek Keb    Jementah (SKJ)

iii) Cikgu-cikgu masa Sekolah Menengah: Sek Men Keb (A) Segamat

iv) Pensyarah-pensyarah UiTM - Kampus Alor Gajah : Diploma Pentadbiran Awam dan Kampus Bandaraya Melaka : Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran

Terima kasih, cikgu-cikgu semua


No comments:

Post a Comment