Sunday, May 20, 2012

PERIKSA LAGI

Pagi-pagi lagi saya sangat berkobar-kobar untuk pergi exam .. actually sebenarnya bukan interview pon sebab tu baru first stage . .nama dia Peperiksaan Memasuki Skim Perkhidmatan PPKTU . .tak expect pon kena panggil lagi sebab bulan satu aritu aku baru lepas interview SPA gak..
tp yang tu KiOk la .. hahhaha

Masa dapat surat aku tak rase apapon . maybe sebab aku dah keje kot . tp sekarang aku harap sangat aku dapat post ni . kalo boleh aku nak keluar dari keje aku sekarang ..

Ramai jangan citela .. Dewan aku jek ade dekat 200 orang yang amik pekse (Lebih kurangla) .. tu belom campur dengan dewan sebelah-sebelah lagi ..Tp dengan soalan-soalan dia yang menguji akal dan minda aku ni .. aku pon tak boleh nak berharap sangat .. takut akhirnya aku balik yang kecewa..

Then, yang TERkejutnya aku .. tak disangka-sangka ade plak kawan aku mase Ro2 dulu .. haha culture shock jap aku jumpa dia .. elok-elok aku yang pendiam ni terus berubah macam DEWAN PEKSE tu aku yang punye .. haha .. Lepas habis exam, kitorang pon hangout jap g ALAMANDA ..

Thanks, cik NuYin Abu hAssaN sebab sudi belanja saya .. hee. Kalo nak tau Cik NuYin ni ex- Kubu mate sy tau .. kenangan kitorang tido gilir-gilir dengan cangkul memang tak boleh lupe .. huhu


Alamak .. ! cik NuYin  nampak kepala jek .. hu . Sorila . ni jek gambar kenangan kita yang ade . 



* Sekarang Cik Green dah tak boleh tido sebab balik exam tadi dah tido dengan tak sedar diri . Penatnye mengalahkan orang yang gi amik ujian fizikal . huhu





No comments:

Post a Comment