Thursday, September 1, 2011

Raya at Kg

arini dah masuk raya ke-3..
sekejap je kan..?
pejam celik bukak mata..dah hbs pose..
pjm celik lg dah raya ke-3..

tahun ni aku ngan family cm biasa blik beraya kt kg abah at Jelebu..
tiap2 tahun mmg beraya c2..jrg tme raya puasa blik Klate..
ari senin ri2 pas hbs keje, aku pon berdesup terus blik kg..
yeala..ma ngan abh dari ari Sabtu lg dah blik..

tp yg sdihnye dr thn ke thn raya dah makin x meriah..
mcik ngan pcik pon ari raya pertama baru nk  muncul..hmm..
tp papepon juz see dis pic..


aku di pagi raya yg indah..haha


wif my family..


raya pertama (malam)- gotong-royong msk lemang


dam dam dum bunyi mercun.. 
meletop kg aku ble ari raye..

tp 2 la..yg sedihnye mlm raya pertama 2 org cbuk msk lemang ngan men mercun aku blhla plak demam..
x tahan sejuk punya pasal ni..
dahla kg btol2 kt bukit..
nk tdo selimut pon x pakai..
tme mndi air dah la kemain sejuk..
gigil2 aku..huhu

No comments:

Post a Comment