Sunday, February 6, 2011

xCident

Huwaaa...!!
xtau camne aku nk story kali ni..
sgt sedih.. :'(
camne aku blh xcident ni..???
masalahnye bkn langgar sesapa pon..
xcident sowg2 plak 2..huhu

alkisahnye camni..
ptg jumaat ri2 aku g 7E..sajela bwk adik kcik aku g jenjalan skali..
dah siap beli brg ni aku pon ngan sgt sukacitanye ni nek la moto nk blik umah..
tetibe ade kete ntah dari mane dtg blh plak block blkg moto aku..
dah x blh nk kua..

ape lg aku pon dgn kuasa tenaga aku yg thp mksima 2 tolak la moto lalu dpn2 kete org len..
dahla sempit..bkn byk mane pon kudrat aku sbg seorang gadis cntik..
(alamak..!! terperasan plak..hehe)

dah tolak 2 aku xtau cmne aku masuk gear & dlm x kesedaran aku, aku dah pulas handle ngan kuat..
ape lagi..moto aku pon terbang la masuk longkang..
aku plak dah cm wat aksi superman dpn org ramai..
terkejut sume org yg ade kt 7E..
malu btol aku..mane nk sorok mke ni..

nsib bek ade mamat nsem sudi nk tolong aku..
adoyai..jtuh shm aku cmni..

pas dia tlg,  aku ngan muke seposen terus nk blah..
pcik kat c2 pon ckp:

pcik: nak, 2gu la dlu..rehat dlu jap lg blk la..
aku:  ha.. xpela pcik..sye nk cpt ni..
pcik: tunggula kejap..rehat dulu..dah tenang ckit baru blik..

adoyai..pcik ni..
xkan x phm kot..aku dah x blh nk duk lelama kat c2..
ape lg sume org plak dah tgk aku..

sampai kt umah, aku pon ngan muke sdih cite kat pemily aku..
blh x diorang bantai gelakkan aku..
kuang asam btol..
lg2 si ecah 2..hmmmm..nsb bek moto x pape..

sbb nk sgt slmtkan moto dr diri sendiri hbs paha aku nek lebam..
ari2 tgk xde pape pon..tp terasa gak la skitnye..
smlm blh terkejut aku tgk paha sendiri..
pembuluh darah aku dah pecah..kate housemet aku..
skrg tgkla hasilnye...
huwaaaaaaaaaaaaaaaa... =(

No comments:

Post a Comment