Tuesday, February 8, 2011

:: Misi Banjir - Segamat ::

Blh x tgh2 sedap aku bru nk balik bercuti raya cina then mlm 2 aku dpt kol..
mata baru nk terlelap..kepala dah la pening time 2..
dapat mission plak tuk bantuan banjir sekolah-sekolah di Segamat.
.lagipon mase 2 sekolah dah nak stat 2 ari lagi..
kat sane kitorang dapat Sek Keb Canossion Convent tuk dibersihkan..
n IPTA2 lain diagihkan mengikut sekolah2 di sekitar daerah segamat.
so, ni just slh satu Corporate Social Responsibilty (CSR) yg workplace aku dpt sumbangkan tuk org lua..
xtau nk cte pe lg..so, just see all d pics k..
alamak..!! lpe plak..minggu ni aku dpt lg 1 misi tuk bantuan banjir di Gemas..
let's join guys...


Masa tengah basuh brg2 dlm kelas yg penuh ngan lumpur..



apo bondo ek aku tgh wat time ni...hmmmm..???



kol 3 lebih bru dpt mkn..
sume sgt rjin wat keje..
congrate guys..


gmbr kenangan between USIM n SKCC



sempat lg kitorang bermandi-manda kat Bekok b4 blk..hehe =)

No comments:

Post a Comment