Tuesday, January 4, 2011

TERKEZUT..!!!

ntah pape jek tajuk aku kali ni kan..
bile title 2 kosong aku rase cm x kna jek..
so aku tulis je la ape2 yg patot..
pk punye pk aku amikla tajuk terkezut ni..
mm..ntah ape yg aku terkezut sgt pon x tau..
xpela..kite proceed je la ngan cite aku tuk arini yek..

mm..firstly kte stat dr pg td punye cte..
mm.arini aku sgt teruja nk g opis..
ha..cbe korang teka nape..?
cbela jwb...

tula.. kan dah x dpt jwb..
nk tau x, arini aku nk g lapor jwtn baru sbg pen peg kslmtn..2 yg sgt teruja 2..
pdahal aku stay kat unit yg sama..dah 2 taun kot aku dah keje kat c2..
ntah ape yg aku teruja sgt pon xtau..
mcm bdk2 btol aku ni..
mane x excitednya, 2 taun aku keje ngan diorang sbg pen. peg tadbir..
mcm2 ragam yg aku dah jmp..lgla plak ramai dr diorang bekas askar2 pencen..otak pon gle2..
dgn aku skali jd mereng..hahaha..
papepon aku respect walaupun kitorang sgt bsr tp blh jd cm 1 fmily yg akrab..
so, thumbs up 2 u all..congrtz guys..i respect all of u..
cewah..!!

mm..tp sejak 2 menjak ni..aku dh mule pening pale ngan korang..
walaupun x ramai mane yg wat aku pening..
tp ade yg dh stat wat perangai..
so aku hrp di taun baru ni sume blh berubah jd yg lbih baik..
x ade ruginye pon kan..jgn sia2kan pandangan aku kt korang selama ni..

mm..pas2 tuk sepanjang arini plak aku keje teramatla cbuk..
org kna saman x putus2..
even aku slalu kna mrh..
so sbb keje aku tpaksa pekakkan telinga aku yg semakin capang ni..huhu

oops..lpe plak..
mm.. pasal cte td aku xtaula aku grg ke ape tp bdk2 pmpuan yg kena saman arini sume nangis..
airmata nk minx belas kesian ke ataupun mmg sdih ke ataupun takut ke akupon x tau..
pelik btol aku..rase2nya aku ckp cm biasa jek..mmmmm......ape2 la korang..

then, patutnye arini aku kua ngan yani nk g umah k.nini..
tp las2 x jd..sgt kuciwa..
teringin sgt nk tgk baby dia..huhu..
xpela..ari jumaat ni kite pegi k..
hehe...

dah hbs sume keje2 kt opis 2 aku pon balik la dgn perasaan yg segar bugar..
cewah..yo yo o jek.. tang mane yg segar bugar 2 pon aku x tau..
dahla hujan turun mencurah2..buat sedap aku landing je smbil nengok tb..
tbe2..

arggggggggggggghhh.......!!!!!!

alamak..!! blackout plak..
adoyai..tme2 ni plak nk blackout..
ingt sume umah blckout..rpe2 nye umah kitorang jek..
cmne ni..?? try punye try xnk nyala jgk.
mrh btol aku tme 2..
sian dhea..dahla tgh msk2..nsib baik x hangus mee goreng dia..hu
kalo x aku jgk yg kempunan nk rase dhea msk mlm 2..
ape lg pas2 terpaksa la mintak tlg jiran sebelah..
dlm kpala smpt pk jgk..nk pggl indon jiran belah kanan ke nk pggl abe kelate jiran belah kiri..
tkut ngan indon punye pasal akupon pggl abe kelate 2..bini dia yg kua..
nsb bek diorang nk tlg..
rpenya fius rosak..
aiyyaa..itu mcm ka..
papepon time kasih tuk abe sekeluarga ngan ank dia yg sgt aktif 2..

mm..tetibe kan mlm ni aku sgt bosan..
blh x aku nk cri pkwe..lelong..lelong..spe nk..??
haha..blh ke cm2..??
sengal..!!!
k la..out dlu..bye..
aja2 fighting..basyah

No comments:

Post a Comment