Sunday, January 2, 2011

Babai 2010

Huiyyo..tahun 2010 dah berlalu..
x sgka btol aku..
x sedar pon mase blalu dgn sgt cpt..
arini dh msuk 2011..bkn 1 hb tp 2 hb..
tlambat plak aku m'update entry ni..

ble taun dah berubah 2 petanda umo aku pon mkin bertambah la..
arggghhh!! tidak..
x blh ke aku selalu kekal remaja..??
xnk tua..huwaaa..!!!
mm..taun ni krenya aku dh cecah 25 taun..
kalo pmpuan 2 dah kre umo matang..umo wjib kawen dah 2..hak hak..
tp aku rse aku still x matured lg..prgai cm bdk2
cmne nk kawen..?? hu

ape yek.yg aku dh wat sepanjang taun 2010..?
aku rse byk bnda yg aku improve than d year b4..
taun yg agk baik especially tuk penghujung taun ni..
wpun ade gak sedihnya ble aku tpaksa mlupakan some1 yg byk lukakan ati aku..
tp aku rse it doesn't matter coz aku mkin hepi ngan life aku skrg..

mm..phujung tahun 2010:
1)  firstly aku aku dh bli kete bru
2) aku dh pndah n sewa umah bru
3) aku dpt job bru..arini ari terakhir aku pgg title as pen.peg tadbir kat USIM.. =(

so ape yg perlu aku tmbah tuk azam taun 2011..?
1) nk pkwe bru..hahaha  (blh capai ke ni..??)
2) nk kuruskan bdn..(taun ni bdn aku makin mengembang..sgt rsau..hu)
    - mane taknye hobi aku dok mkn jek kejenye..
3) dpt pointer lg baik tuk sem ni..sem lps aku cma dpt 3.0 so, i hope sem ni better than b4..

yg lain2 x leh nk tlis kt cni..secreto d amor..haha

So, welcome 2011.. =)

No comments:

Post a Comment