Tuesday, December 7, 2010

SERBA SERBI BARU

Hye..Salam Maal Hijrah..
Arini dah masuk tahun baru dalam kalender Islam..
Dari tahun 1431 kita dah bgerak ke tahun 1432 M..
Mmmm.. ape jek yg aku dah buat sepanjang tahun ni..??
Ntahla aku pon x tau..korang plak cmne..? ok x..??
Hidup kita mcm2 yg jadi..ade org sedang gembira..ade juga org yg sedih..
Papepon arini aku xnk ingt lg bnda2 sdih yg mnyakitkan ati..
shuh..shuh pegi jauh2..

Well..Aku sbnrnye excited nk cite..
Dr tahun baru dengan azam yg baru aku dh pindah ke umh yg baru..
Sgt penat..dr mlm td x sudah2 bkemas..
Nsb bek dpt assistant yg sgt rjin menolong..thanks Yana..
Thanks jugak tuk En Bakin ngan En  Shah yg sgt rjin menolong angkt brg yg sgt byk ni..
Budi korang x kan kulupakan..hehe =)

So, ade x antara korang nk tolong urut..??
Skru kt bdn ni rase cm dah longgar2 ni..
Letihnye..dahla smbil mengemas tang2 tula hidung plak nk wat hal..
Duk hatchum..!! hatchum..!! x berenti..
Rase nk tercabut dah ni..mm
Mcm nila kalo org alah abuk..kalo dah pindah umah sendiri xtaula camne..sume kna wat sendiri nnt..
Skrg ok lgla.. blh wat keje ngan housemet..

Papepon mlm ni kna la tido awal..kalo x alamatnye esok terpaksa MC la..hehe
jgn mrh bos..apekan daya excited pindah umah baru smpai nk punch blik keje smlm pon lpe..
zzzzzzzzzzz..

No comments:

Post a Comment