Friday, December 3, 2010

LELAKI..!!

nape yek aku pilih tajuk ni..??
mm..aku pon xtau..tp byk yg aku nk kongsikan pasal lelaki..
cerita ni bkn sbb aku x sukakan lelaki..
tp byk cerita pasal lelaki yg aku dgr sejak akhir-akhir ni..

tgh2 xde keje tetibe aku pon duduk bace paper..muka depan highlight cerita pasal anak disimbah asid..
sggup org wat mcm 2..? mane tanggungjawab sbg ketua keluarga..?
alasan sebab si isteri nk minta cerai..
kalo lelaki bertanggungjawab x mungkin si isteri sng2 nk minta cerai..
skrg sendiri yang susah...mase kena hbskan duduk dalam penjara..
SUKE KE..????

kesian si anak..kecik2 dah dapat musibah..

dari elok mukanya terus jadi x elok..bukan nak tolak ketentuan tuhan tp kalo so ayah elok x mungkin si anak boleh jadi cam2..
keyakinan diri mula rendah..nak jumpa org pon malu smpai terpaksa menyorok diri..
sampai bile..? nak g sekolah macamana..?
kawan2 plak cbuk nak ejek..aiiii...kesian..



itu baru cerita si ayah..belum lagi cite bos laki ambil kesempatan kat staf perempuan..
kwn2 cbuk mengadu..
dah kawen pon x reti nak sedar diri..
x cukup ke ape yg si isteri dah bagi sampai nk cube kat luar..?
tangan x boleh nak duduk diam..sane nk raba cni nak raba..
kalo dapat kat aku mmg nk kna 2..

nape laki suka amik kesempatan..?ada lg ke laki yang baik..?
dah tau pmpuan 2 lemah nape x dilindungi..?
=(

No comments:

Post a Comment