Tuesday, September 6, 2011

When A Girl..??


When a GIRL is quiet ...
millions of things are running in her mind.


When a GIRL is not arguing ...
 



she is thinking deeply.




When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around.

When a GIRL answers ' I'm fine ' after a few seconds ... 





she is not at all fine.

When a GIRL stares at you she is wondering why you are lying.

When a GIRL lays on your chest .. she is wishing for you to be hers forever.

When a GIRL wants to see you everyday... she wants to be pampered.

When a GIRL says ' I love you ' .. she means it.

When a GIRL says ' I miss you ' .... 

no one in this world can miss you more than that.

Life only comes around once make sure u spend it with the right person ....


Find a guy .. who calls you beautiful instead of hot.

who calls you back when you hang up on him.

who will stay awake just to watch you sleep. Wait for the guy who ..... kisses your forehead.

Who wants to show you off to the world when you are in your sweats.

Who holds your hand in front of his friends.

Who is constantly reminding you of how much he cares about you and how lucky he is to have you.

Who turns to his friends and says, ' That's her!! '

Kalau Lelaki..??

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!!
lelaki ke bukan ni?


Thursday, September 1, 2011

Raya at Kg

arini dah masuk raya ke-3..
sekejap je kan..?
pejam celik bukak mata..dah hbs pose..
pjm celik lg dah raya ke-3..

tahun ni aku ngan family cm biasa blik beraya kt kg abah at Jelebu..
tiap2 tahun mmg beraya c2..jrg tme raya puasa blik Klate..
ari senin ri2 pas hbs keje, aku pon berdesup terus blik kg..
yeala..ma ngan abh dari ari Sabtu lg dah blik..

tp yg sdihnye dr thn ke thn raya dah makin x meriah..
mcik ngan pcik pon ari raya pertama baru nk  muncul..hmm..
tp papepon juz see dis pic..


aku di pagi raya yg indah..haha


wif my family..


raya pertama (malam)- gotong-royong msk lemang


dam dam dum bunyi mercun.. 
meletop kg aku ble ari raye..

tp 2 la..yg sedihnye mlm raya pertama 2 org cbuk msk lemang ngan men mercun aku blhla plak demam..
x tahan sejuk punya pasal ni..
dahla kg btol2 kt bukit..
nk tdo selimut pon x pakai..
tme mndi air dah la kemain sejuk..
gigil2 aku..huhu