Sunday, September 1, 2013

Lelaki Nakal

Wah tajuk kali ni lelaki nakal gitu.. takpe kan.. ? rasenya selagi tak kawen aku boleh post jek cerita pasal laki ni.. nampak cam gatal kan..? haha.. biarla..ado aku kesah.. :p

Actually aku baru habis baca magazine.. sekarang aku cam sangat rajin plak baca buku.. baca novel, buku biografi, majalah, habis sumenya aku baca..so, semalam dekat mid valley aku cam nak beli novel sebenarnye.. tapi ntah camne mata aku duk melilau-lilau dekat area magazine plak.. so2 magazine la aku tangkap semalam.. HARMONI ngan REMAJA..

Dalam majalah Harmoni ade story pasal "Sifat Lelaki Nakal Bikin Wanita Tertawan".. Criusly, type lelaki yg aku suka lelaki yg camni.. Kalau aku jumpa lelaki yg cam baik2, bukannye tak suka tapi sifat dalaman aku mesti cam nak memberontak.. haishh! faham tak..? hmm.. aku pon tak paham, buat-buat je la phm yek.. Cthnye la kan, sebab aku pnh jugak keluar dengan beberapa org lelaki, lelaki baik ni dia mesti tanya kita awk nak g mane..? nak makan ape..? nak buat ape..? bila nak jumpa..? tak boleh ke kalau dia terus putuskan.. aku lagi suka org yg boleh terus buat keputusan dari aku pening-pening nak mikirkan sume benda tu kot.. huhu

Then, kalau kategori nakal ni jugak dia boleh maen tarik tali dengan kita.. biasanya pmpuan jek yang suka men tarik tali kan.. sebab nye jenis aku plak kalo org tu duk je depan mata ni takdenya aku nak perasankan dia pon.. kalau dia dah pegi.. tetiba aishh.. manenye dia ni..? mulala cam risau2 gitu..tapi jgnla hilang terus.. kan..? betul tak.. ade tak yg setuju..? hahaha..

Lastly, aku rase kita di pihak perempuan pon tak berapa suka dengan dengan lelaki yg terburu-buru ni.. baru kenal 2,3 ari dah ajak kawen.. yg ni aku penah kawan dengan org cam ni.. gila terkejut beruk aku.. dia buat aku rase cam takut..dahla aku tak berapa kenal dia sgt mase tu.. mungkin sebab umur dia pon dah banyak buatkan dia terus cakap camtu..

kat atas ni cuma pandangan aku.. mungkin ada yg setuju mungkin ada yang tak.. lagipon ni first time aku buat luahan rase jenis-jenis laki yg aku suka.. haha.. gilos..


No comments:

Post a Comment