Wednesday, December 26, 2012

Jalan-Jalan di Melaka

Bile dah lame tak mengarang dekat blog ni, idea pon terkedek-kedek je nak keluar..
(kalau nak pekse spm, korang jgn tiru plak ayat ni.. maunye dapat A1 dari belakang plak.. huu)..

lepas kelas last aritu aku berjalan-jalan kat melaka. 
banyak sebenarnye tempat yang best. so kitorang pon round-roundla area melaka..

mula-mula ape lagi kitorang window shoping la kat DP and MP.. 


Disebabkan poket yang tengah kering kontang di hujung bulan so tengok je la.. 

bergumbira di Dataran Pahlawan

pastu kitorang gerak balik.. ingat nak ikut tol jek tapi boleh tak malas nak drive masuk bandar balik.. 
so, kitorang lalu ikut Klebang..

Tetibe tengah drive tengok ada satu gerai tu panjang giler orang beratur..aku pon berenti la kete. 
rupe-rupenya jual coconut shake.. jenuh gak la menunggu.. tapi berbalo beb. coconut shake dia sedap giler.. tak cukup kalo beli satu jek .. mesti nak lagi.. kalo korang lalu klebang cubala cari gerai ni . tepi jalan jek . tapi aku lupe la plak ape nama gerai tu. kalo tak boleh tolong promote. 

tadaa.. coconut shake yang sedap giler..

dekat pantai klebang.. tengok..!!
 baru aku tau. rupe-rupenya aku ni kurus gak .. muat2 dua jari jek .. 
haha (uweek! muntah)

ni dekat pantai puteri kot.. hmm . aku pon tak ingat.. hee


No comments:

Post a Comment