Monday, April 16, 2012

Kuat Semangat.. !

aku x suke betol..
intenet ni memang memudahkan tp menyusahkan aku gak..
elok2 aku xtau, hmm dah byk benda plak yg aku tau..
skt ati + mkn ati + kcik ati..
hmm.. sume nya pasal ati..
xde ke pasal jantung ke..? pasal daun pisang ke..? aishh..!

skrg aku kena kuat semangat..
aku tau aku boleh..
even org nmpk aku cam slenger yg lemah tp aku ni kan cam xde perasaan..
so, i can do it..

x kisahla ape benda yg org len nk wat..
x kshla kalo berjaya sakitkan ati aku..
 n x kisahlah sbb berjaya buat aku berpikir smpai pening2 kpala aku..
dr x pnh ade penyakit.. migrain pon blh dtg..

n aku tahu org yg sbr i'allah dapat rahmat dariNya..
(ni xde kena mengena ngan sape2 yg name Rahmat k..!) 
huhu..

uish..jgn kecik ati..
jgn sedih2 lg..
wake up.. !!
byk lg benda len boleh buat..
sbukkan diri dgn keje..
assignment pon byk  lg x siap 2..
g la buat..

chaiyok.. chaiyok.. !! Rien.. 


Note:
rase cam nk g Paris tenangkan otak..
(mak aih..kalo bab berangan x menahan..hehe)

No comments:

Post a Comment