Friday, June 17, 2011

Kau Bukan Untukku

Aku sgt tertekan saat ni..
nape semuanya kena datang mendadak..
hatiku x cukup kuat nak terima macam 2 dugaan pada satu-satu masa 
dekat ofis aku dahla stress..
dengan financial yg xberapa nak ada..
tetiba datang plak makhluk yg mmg aku nk mengelak..
macamana arini tetibe dia boleh muncul lepas berbulan2 aku cuba bertahan tuk lupakan dia..??
nape dia perlu datang lg dalam hidup aku..?

aku pon sebenarnya terkejut..
pg tadi aku mimpikan dia..
dah lame aku x mimpi dia..
1st tme mase aku solat istikharah.. 
tp dia dgn perempuan lain..
dan sekarang pon dia dah kahwin dengan perempuan tu..

 malam tadi yang kedua kali..
then bila bangun tdo aku tgk ada miskol dari dia..alamat ape ni..?
n then dia beria2 kol n mesej nak baik2..
Ya Allah, kalo dia bukan tercipta untukku, Kau jauhkanlah dia dariku..
Aku redha dengan apa yang Kau dah takdirkan untukku.. =(




No comments:

Post a Comment