Sunday, October 10, 2010

NEW COMERS

hmm..janggal plak rasenya nk gne blog ni..
arini dah tarikh 10/10/10..cntik tarikh ni..
masing2 dah plan nk wat ape tuk dijadikan kenangan..

aku..??
ape yek aku nk wat..
ha..tarikh ni la terciptanya kenangan aku ngan blog.. (cewah.. nk jgk..hehe)
b4 ni ade facebook tp dah delete..
kalo x blh aku komen mengomel kat c2..
ni sume gara2 nk mcari ketenangan..
makin diguna fb makin skit ati plak rsenya..
mm..biala.. =(
babai FB...

korang xnk dgr ke story psl aku..?
meh cni aku nk cite..
xdela best sgt..tp sajer nk menglamerkan diri kat cni..
aku ni dah kerja tp still s a student..
mlm td pon bru blk kls..
bdn pon letih2 lg ni.mane taknye hbs keje bkejar plak g kls..
dah jd cam chibi maruko chan plak rsenya..haha

adoyai..x lame lg dah nk exam..
blhke aku jwb ni..?
mggu lps dahla demam gara2 kena hndle function yg byk+ keje+ assgnment..
poning kpala den dbuatnya..hrp2 blh score la..
aminn..


k la jam pon dah pkul 2 pg..
terpaksalah daku merehatkan bdn..
jom msuk beradu..
nite.. =)

No comments:

Post a Comment